Странице

11. 3. 2012.

Ebelin acetonfrei skidač laka za nokte



Da jedan isti proizvod može da izazove pregršt oprečnih mišljenja, potvrdjuje Ebelin skidač laka za nokte bez acetona. Reč je o 125 ml roze tečnosti u roze bočici koja košta oko 130 dinara, a može se naći po svim bolje snabdevenim DM radnjama. Sa mirisom badema, navodno ne suši nokte i lako otklanja lak. 



A da li je baš tako? 
Čitajući kritike po Internetu, najviše po forumima, vidim da su utisci različiti. Neke devojke ga hvale i preporučuju, neke tvde da ima i boljih. Cena je dosta povoljna u odnosu na mililitražu i cene drugih sličnih proizvoda, pa sam rešila da ga i ja isprobam. Ako je dobar, nije problem s vremena na vreme otići do DM-a i naći ga, ako je loš, nikom ništa, probaću nešto drugo. Medjutim, da neki proizvod ipak može da bude toliko užasan zaista nisam verovala.  

Miris badema koji bi trebalo da otkloni miris neke teške hemikalije u ovom proizvodu je u stvari miris sirćeta (ili mene bar na isti podseća), a teška hemikalija koju pominjem i koja mi je nepoznata kao takva verovatno je glavni krivac zbog čega se nakon korisćenja ovog skidača na noktima pojavljuju beli tragovi u vidu linija i zbog čega nokti izgledaju potpuno beživotno i suvo. Kažu, nema acetona. Ok, to je pohvalno, ali pitanje je čega onda ima kada ostavlja tragove za sobom. I nikakva krema ne pomaže u tom slučaju. Jer čim se krema osuši, linije su ponovo vidljive. Ostaje vam da nokte ili prekrijete nekom boljom bazom, pa novim lakom za nokte, čime u stvari uspevate samo da zabašurite čitav problem, ili da nokte dobro ispolirate, a da ovaj Ebelin skidač zafrljačite u kantu i elegantno ignorišete svaki put kada se u DM-u približite polici na kojoj i on stoji. Druga bitna mana ogleda se u činjenici da ova hemikalija ne skida lak brzo, o tome jednostavno nema govora. Dakle, trljanje, ribanje, grebanje vaticom je neophodno ako lak želite da u celosti otklonite sa noktiju. U medjuvremenu potrošite bar trećinu bočice za samo jedno skidanje, pa izračunajte sami koliko je to isplativo. Naravno, potpuni hit mi je bila i rupa na bočici (jer, ne znam kako bih to drugačije nazvala) koja nema nikakav dozer. Probala sam, bar pola prsta može da stane unutra. To svakako ne bi bio problem da je ovaj skidač sam po sebi kvalitetan, ali pošto nije, onda je i nedostatak dozera još jedna stavka u nizu koja odbija. 




Dakle, da rezimiram, Ebelin acetonfrei skidač laka za nokte:

- nema prijatan miris, osim ako volite miris sirćeta
- poseduje 2 u 1 kombinaciju, jer suši i beli nokte već nakon par minuta
- nema dozer nego rupu u koju možete da proturite skoro ceo prst
- ne skida lak jednostavno, te zahteva manevrisanje prilikom korišćenja.

Mislim da su to sasvim konkretni i opravdani razlozi za jedno veliko NE i dalje izbegavanje ovog proizvoda.



8 коментара:

  1. Ja nisam zadovoljna ovim skidačem laka uopšte.
    Na stranu što nokti izgledaju čudno (najblaže rečeno) nakon skidanja laka, ovaj skidač ne skida ništa.
    Dobro, nije baš ništa, ali je vrlo blizu tome.
    Manje-više mi treba trećina bočice da skinem crveni lak za nokte.
    Kupih ga jednom, greškom i više nikada.

    ОдговориИзбриши
  2. Trebalo je da fotografises u krupnom planu sastav pa da vidimo koji je rastvarac unutra posto nema acetona.
    Godinama koristim Avon skidac za lak. Nije nesto preterano jak ali ne ostecuje nokte i relativno prijatno mirise pa eto preporuke da isprobas.

    ОдговориИзбриши
  3. Nije mi palo na pamet, cilj je bio što pre otarasiti se bočice. Ako budem išla uskoro do DM-a, a hoću sigurno, pogledaću, pa ću dopisati. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Sada ga definitivno neću probati, ne bih da rizikujem hvala za post :D

    ОдговориИзбриши
  5. Meni su generalno Ebeline acetoni super, ovaj se ne secam da sam probala ali onaj Summer ili Argan su mi odlicni!

    ОдговориИзбриши
  6. Za Summer sam čula reči hvale i planiram da ga isprobam ako ga opet bude bilo u ponudi (trenutno ga nema). Ovaj roze, koliko sam uspela da primetim, ili je dobar ili ne, nema izmedju :D

    ОдговориИзбриши
  7. Katastrofa od proizvoda. Nema sanse da se skine lak, a ako jos imate i neki lak sa sljokicama mozete komotno da skidate nekih pola sata.

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман6.8.12. 18:34

    Kupila, bacila pare. Sreca te je jeftin. Bacila sam skoro celu bocicu. Nije uspevao cak ni onaj lak boje koze da skine uz konjsko trljanje i riljanje po noktu. O crvenima da ne govorim

    ОдговориИзбриши

Hvala što izdvajate vreme za komentare. Imajte u vidu da je ovo ameterski kutak i da su fotografije i tekstovi pisani u tom kontekstu, pa često nisu savršeni, ali to i nije cilj ovog bloga. Svaki savet, ideja, preporuka, pa i kritika su dobrodošli ako su iskreni. :)