Странице

29. 3. 2012.

Miss Sporty Nail Expert Manicure x2





U današnjem postu vam predstavljamo dva proizvoda iste marke i iz iste kolekcije, ali jedan pozitivno komentarišemo, a drugi negativno kritikujemo. Reč je o Miss sporty Nail Expert Manicure lakovima za negu noktiju. Prvi, zeleni dvofazni (Double Action), odnosno Nutri Complex sa vitaminom E i kalcijumom bio je pravo otkiće za nas i odlično se pokazao tokom upotrebe. Reč je o baznom laku koji se nanosi ispod klasičnog laka za nokte, koji ima zaštitnu funkciju, jača nokatnu ploču, štiti od oštećenja i bojenja, a uspešno smanjuje i listanje. Kažemo da uspešno smanjuje, ne i da otklanja isto, jer se jednoj od nas dve dešavalo da se nokti ponekad izlistaju i sa njim. Ipak, ono što smo primetile tokom njegove upotrebe i zbog čega vam ga preporučujemo je to što nokte čini jačim, pa je mogućnost da se polome ili zacepe smanjena na najmanju meru, naročito kada obavljamo sve aktivnosti tokom dana koje podrazumevaju rad rukama i eventualno krzanje i oštećenje noktiju. Nokti, takodje, brže rastu, obratile smo pažnju i na taj segment, pa smo prilično iznenadjene efektom ovog baznog laka po tom pitanju. Odlično štiti nokte od bojenja, mada kod pojedinih lakova, na primer zeleno-tirkiznog Miss Sportyja nema veliki učinak (rekle bismo da kod tog laka nijedna baza nema stopostotan učinak, prosto, zeleni lak boji nokte sam po sebi i morate se pomiriti sa tim, pitanje je samo u kolikoj meri će neka baza smanjiti to bojenje, ali sumnjamo da će ga neka do kraja otkloniti); kod drugih lakova zaista štiti od bojenja. Dodatni plus ove dvofazne baze ogleda se u činjenici da se izuzetno lako nanosi, četkica je odlična, dosta široka i jednostavna za upotrebu, a zatim se i vrlo brzo suši (suv je već nakon par minuta). Ne zgrušava se i ne menja teksturu. Bočica ima 8 ml i prilično se lako nalazi u Lilliju i DM-u (čak i onom koji nema dupli štand, na Voždovcu, na primer). Takodje ga ima i u Mauricijusu.





Za razliku od zelenog dvofaznog, ljubičasti jednofazni, odnosno Miss Sporty Nail Expert Manicure For Glossy Nails istovremeno je i baza i top coat (nadlak). Medjutim, učinak ovog proizvoda daleko je slabiji od prethodnog i nije ispunio naša očekivanja. Kao baza nije pokazao ista svojstva poput zelenog, jer u daleko manjoj meri štiti nokte od bojenja, pucanja i oštećenja. Iako je četkica gotovo ista kod oba, ljubičasti ume da napravi sitne mehuriće na noktima kada se namaže. Kao top coat je potpuno neupotrebljiv, jer izostaje završni sjajni sloj koji bi trebalo da daje. Takodje, ume da "povuče" lak preko koga se nanosi i onda utiče na stvaranje bele linije na ivici nokta. Svaki put, bez izuzetka. Bočica isto ima 8 ml, jednostavan je za nalaženje, ima ga po svakom Lilliju, DM-u i Mauricijusu, ali zgrušava se već na polovini i onda je vrlo težak za mazanje. Na donjoj sličici je uslikan pri kraju, ali i to malo što je ostalo odavno je neupotrebljivo baš zbog promene teksture tokom vremena.  

Dakle, ukoliko se dvoumite izmedju ova dva proizvoda, naš glas definitivno ide prvom. Drugi nema potrebe ni probe radi da se upotrebljava, a sa prvim već može nešto da se uradi po pitanju nege noktiju.




6 коментара:

  1. Анониман29.3.12. 12:03

    Probala oba, nijedan nije nesto posebno. Nisu mi sacuvali noke od blagog zutila :(

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман29.3.12. 14:13

    Ja sam jedno vreme koristila ljubicasti i bio mi je ok, ali sam posle imala nekih problema sa noktima, posumnjala sam u tu bazu (jer sam nju redovno koristila) i onda sam je zamenila sa Avonovom koja nema stetne sastojke. Kao tc mi je bila isto ok, ali sam je retko koristila u tu svrhu..
    Zeleni nisam probala.

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман29.3.12. 16:24

    Zeleni imam, odlican je, ljubicasti jos nisam probala.

    ОдговориИзбриши
  4. Ja kao neki baksuz ovde :) Prvih deset dana taj zeleni je bio odlican a onda su nokti krenuli da se lome kao staklo. Znaci ne razlistaju se,nego otpadne parce. Ljubicasti koristim kao tc vec godinama :)

    ОдговориИзбриши
  5. Ljubicasti je bio moja prva baza u zivotu i bio mi je ok,ali tek posle sam videla sta stvarno znaci baza i top coat,sa drugim markama...

    ОдговориИзбриши

Hvala što izdvajate vreme za komentare. Imajte u vidu da je ovo ameterski kutak i da su fotografije i tekstovi pisani u tom kontekstu, pa često nisu savršeni, ali to i nije cilj ovog bloga. Svaki savet, ideja, preporuka, pa i kritika su dobrodošli ako su iskreni. :)